دبیرستان حضرت معصومه (س)

ضضض

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ
با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر آموزش و پرورش عنوان شد:پررنگ کردن موضوعات زیست محیطی در کتاب های درسی
وزیر آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پررنگ کردن موضوعات زیست محیطی در کتاب های درسی، آگاهی کودکان را نسبت به محیط زیست افزایش می دهد.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی در مراسم امضای این تفاهم نامه در دبیرستان‌ها منطقه 7 تهران گفت: یکی از جدیدترین پاسخ ها به چرایی و فلسفه ایجاد مدارس، آموختن برای همزیستی مسالمت آمیز است و محیط زیست و منابع طبیعی متعلق به همه است که حفاظت از آن حرکت در مسیر همزیستی است.

فانی تاکید کرد: امضاء این تفاهم نامه در واقع حلقه مفقوده، آموختن برای زیستن با دیگران را تکمیل می کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش افزایی برای ترویج فرهنگ اخلاق و سواد محیط زیستی در بین جامعه دانش آموزی یک اصل از اصول حقوق شهروندی است و باید با آموزش مهارت زندگی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی جامعه دانش آموزی کشور را به سمت زندگی مسالمت آمیز حرکت دهیم.

وی رعایت حقوق افراد جامعه را امری لازم توصیف کرد و افزود: اگر در تربیت بچه ها، به زمینه سازی رفتار مطلوب و نسبتا پایدار برسیم، می توانیم شاهد تغییر در رفتار گروهی و نهادینه شدن آن در سطح جامعه باشیم و به همین دلیل کار امروز آموزش و پرورش سنگین و مهم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
فاطمه صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی