دبیرستان حضرت معصومه (س)

آزمون سنجش ویژگی های کارآفرینی

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ق.ظ

آزمون سنجش ویژگی های کارآفرینی

نخستین امتحان سراسری بدون مردودی برگزار شد

دانش آموزان و خانواده هایشان، عصر جمعه در حوزه های امتحانی حاضر شدند تا پس از شرکت در «آزمون سراسری سنجش ویژگی های کارآفرینی» به استعداد، ویژگی و شایستگی های خود برای کارآفرین شدن پی ببرند.

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این آزمون در پی اجرای طرح ملی کاشف با مشارکت دانشگاه تهران، موسسه کار و تأمین اجتماعی و همکاری سازمان سنجش آموزش کشور با حمایت وزارت آموزش و پرورش و فرهنگسرای کار برگزار شد.


به گفته رضا زعفریان، مجری طرح ملی کاشف، طراحی سوالات این آزمون بر اساس مطالعه ویژگی ها و شایستگی های فردی که منجر به کارآفرین شدن افراد می­ شود، صورت گرفته است.

آزمون سراسری سنجش ویژگی های کارآفرینی برگزار شد


این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران افزود: در این آزمون، قبولی و مردودی معنایی ندارد و انجام سنجش از ویژگی های فرد شرکت کننده است تا بتواند به صورت هدفمند مورد آموزش و پرورش قرار گیرد و در مسیر درستی گام بردارد.


وی یادآور شد: آموزش کارآفرینی در سنین نوجوانی، دانش آموزان امروز را به کارآفرینان شایسته فردا تبدیل کرده و راه اندازی کسب و کارهای تازه با همت کارآفرینان، از دغدغه اشتغال خانواده ها برای این دانش آموزان، می کاهد.


زعفریان اعلام کرد: پس از آزمون نیز دیگر خدمات «طرح کاشف» از جمله آموزش ویژگی ها و مهارت های کارآفرینی با شیوه نوین آموزشی در نمایندگی های کاشف سراسر کشور در دسترس خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۳
فاطمه صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی